Ne yapsam ne yapsam bir hamak alıp sallansam kurtulur muyum diş ağrısından bebeğimi hamakta sallasam

Bu yazım bebeğinin diş çıkarma döneminde etrafına bellik bellik bakıp ‘nasıl uyutacağım ben bebeğimi ‘ diye ağlayan annelere gelsin 🙂

Diş çıkarmak zor zanaat. Uyku düzeni bozulur, huysuzluk alır başını gider, yemekler reddedilir hatta meme bile reddedilir (meme reddi benim başıma geldi, başkasının başına gelmesin.çok zor.geçti şükür.) bu dönemde kendini hırpalayan annelere/babalara benim bir yardımım olacak. Bebek hamağı yapmayı göstereceğim !

çok basit çoook. bana yatıp kalkıp dua edeceksiniz.

işte ihtiyacınız olan malzemeler

  • 2mt döşemelik pamuklu kumaş (ben metresini 12 tl den aldım)
  • 4 parça tahta (2x 100 cm, 2x 60 cm)(ben tahtaları delmek için evde dremel marka çok amaçlı matkap mı desem bir alet kullanıyorum.siz bir mobilyacıdan rica edebilirsiniz.)
  • dikiş makinesi
  • yaklaşık 2 mt halat
  • tavana monte için hamak askısı (burada)

başlangıç için kumaşı iki parça kesin. 110 x 90 ve 180 x 50 olacak şekilde ama dikiş paylarını unutmayın.

orta kısımda iki kumaşı birleştirip 30 cm köşe bırakacak şekilde dikin.

Adsız

kenarlardan10 cm tahtaların geçebileceği bir yol dikin. orta noktayı dikin. ve bütün köşeleri birleştirip dikin.tahtaların deliklerinden halatı geçirip asın. işte bitti bu kadar. çok kolay değil mi?

IMG_20160616_144210.jpg

sorun mu var? bebeğiniz içine koyunca ağlıyor mu? merak etmeyin ben de yaşadım. ilk zamanlar yabancılayıp korkuyorlar. uyku zamanın dışında içinde oyun oynayın, alışıyorlar. Batı’nın yarım saatlik gündüz uykusu bu hamak sayesinde 2 saate çıktı. çok mutluyuz, siz de mutlu olun 🙂 kolay gelsin.

2 thoughts on “Ne yapsam ne yapsam bir hamak alıp sallansam kurtulur muyum diş ağrısından bebeğimi hamakta sallasam

Bir Cevap Yazın

