Senin Fikrin Bizim İçin Mühim.FİKRİMÜHİM

Bu bir FikriMühim yazısıdır.

Efendim nedir bu Fikri mühim?(siteyi incelemek için tık tık)

Bir ağızdan ağıza pazarlama kuruluşudur.

Bu pazarlama yöntemi nasıl olur?

Üye olduktan sonra FikriMühim size anketler sunar ki sizi bi tanısın.Ne seversiniz, hangi konulara hakimsiniz bi ölçer.Sonrasında üye olurken verdiğiniz adrese bir ürün gönderir.(merak etmeyin kişisel bilgileriniz her zaman saklı kalır).Ürünü aldınız, incelediniz, hatta heyecanlanıp hemen denediniz.FikriMühim der ki ‘hadi heyecanını benimle de paylaş.Bana bir rapor gönder.’ ilk deneyiminizle ilgili samimi ve dürüst bir şekilde fikrinizi paylaşırsınız.Korkmayın beğenmediğiniz noktaları da yazın, FikriMühim kötü bir şey dediniz diye ürün göndermeyi kesmez aksine bunu yaptığınız için yani doğruyu konuştuğunuz için sizi ödüllendirir.

FikriMühim bedava ürün göndermekten başka nasıl bir ödül sistemi sunar? (bedava sirke baldan tatlı değil mi?)

Siz ürün hakkında samimi- dürüst bir yazıyı belki bir de fotoğraflarla süsleyip hatta bir de sosyal medyadan da paylaşarak gönderdiğiniz ya, işte FikriMühim buna bayılır.’Al sana kocaman bir puan!’ der.’Biriktir, Siteden seçtiğin puanına uyan hediyeni sipariş et.’

Bununla da yetinmez, daha çok rapor yazabilmen için daha çok ürün göndermeye devam eder.

Şirketlerin bu işten karı nedir?

Şirketler % 100 geri dönüş almış olurlar.Ürün tanıtımını 3 boyutlu yapmış ve deneyimlerle eksiklerini görmüş olurlar.

İşte Sayın okuyucu, ben size olayı anlattım, sıra sizde (zaten merakla siteye girip baktınız değil mi?Orada yazılan yorumların hepsi gerçek.) bi girip üye olun ve bana dua edin 🙂

Not: Arkadaşlarınızı davet edip siteye üye olmalarını sağlarsanız +5 puan daha kazanırsınız 🙂

Esen kalın.

Reklamlar

Senin Fikrin Bizim İçin Mühim.FİKRİMÜHİM” için bir yanıt

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s